مقاله

ابزار اپوکسی مستدام: راه حل برهان نوین پوشش برای جلوگیری از زرد شدن و تخریب

آیا رزین‌های اپوکسی واقعاً می‌توانند در برابر گذشت زمان و اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشند؟ دقیقاً این سوال مهم، ما را به یک راه حل مطمئن و نوآورانه هدایت می‌کند – برهان نوین پوشش !

بدترین اتفاقی که ممکن است برای هر خلاقیت گرایی رخ دهد، این است که پس از چند ماه، اپوکسی زرد رنگ شود و از کیفیت خود افت کند. رزین اپوکسی سنتی معمولاً به دلیل تأثیر اشعه ماوراء بنفش، شروع به تخریب می‌کند و این یک امر ناامید کننده است.

ابزار اپوکسی مستدام: راه حل ویستا برای جلوگیری از زرد شدن و تخریب
برهان نوین پوشش صفا

اکثر تولیدکنندگان اپوکسی برای مقابله با این مشکل، اقداماتی مانند استفاده از HALS (تثبیت‌کننده نور آمین با مانع) را در فرمولاسیون خود انجام می‌دهند. اما این راه حل، به ویژه در طول زمان، به زرد شدن رزین اپوکسی منجر می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه اطمینان کامل از پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش در طولانی مدت نداشته‌ایم.

ابزار اپوکسی مستدام: راه حل ویستا برای جلوگیری از زرد شدن و تخریب
برهان نوین پوشش صفا

اما با افتخار اعلام می‌کنیم که پس از تحقیقات گسترده و آزمایش‌های شدید، ما محصولات Vista Part A را معرفی می‌کنیم که به طور کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش پایدار هستند! پس از ماه‌ها همکاری با شیمیدان‌ها و فرآیند فرمول‌بندی، ما موفق به توسعه اپوکسی آبی پایدار UV شدیم. قسمت A ما با استفاده از ترکیب پیچیده HALS و جاذب‌های UV، رنگ آبی را حفظ می‌کند و همچنان به شفافیت اصلی خود با امتیاز اضافی 100٪ UV. ثبات. با ویستا، همیشه مطمئن باشید که آثار شما همیشه تازه و بدون هیچ گونه زردی درخشان خواهند بود.

تیم ویستا به مداومت در بهبود محصولات متعهد است و فرمول ما نمایانگر آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی در عرصه رزین‌های اپوکسی است.

نویسنده

HAMED DEHNAVI

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *